آموزش انتقال و دریافت بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش در بلاک چین

آموزش انتقال و دریافت بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش در بلاک چین

اگر قصد دارید یکی از ارزهای فوق را به کیف پول شخص دیگری بفرستید، ابتدا باید در داشبورد بر روی گزینه “Send” کلیک نمایید.


سپس فرمی مانند تصویر زیر برای شما باز خواهد شد. این فرم را با توجه به تصویر و توضیحات ذیل تکمیل نمایید.




Currency: در این تب می توانید نوع ارزی را که می خواهید انتقال دهید، مشخص کنید. بنابراین با توجه به نیاز خود، از منوی کشویی، یکی از ارزهای بیت کوین، اتریوم یا بیت کوین کش را انتخاب نمایید.

To: در این فیلد، متناسب با ارزی که قصد دارید انتقال دهید، آدرس کیف پول گیرنده را وارد فرمایید. به عنوان مثال اگر قصد دارید اتریوم انتقال دهید، آدرس کیف پول اتریوم شخص مورد نظر را وارد نمایید.

Amount: در این فیلد، مقدار ارزی که قصد دارید ارسال کنید را وارد فرمایید. به عنوان مثال در فیلد BTC می توانید دقیقا مبلغ را به بیت کوین بنویسید و یا در سمت USD می توانید مبلغ دلاری بیت کوین را وارد کنید تا معادل آن مبلغ، بیت کوین ارسال گردد. مثلا اگر می‌خواهید ۴۰۰ دلار بیت کوین به شخصی بفرستید و می‌خواهید به صورت اتوماتیک میزان بیت کوین ارسالی به اندازه ۴۰۰ دلار باشد، کافیست در فیلد USD عدد ۴۰۰ را وارد نمایید.(عبارت USD مخفف دلار آمریکا و BTC مخفف بیت کوین است).

Description: در این فیلد، می توانید توضیحی برای گیرنده بنویسید. این توضیح برای همه قابل مشاهده است. بنابراین نباید در آن اطلاعات مهم وارد نمایید.

Transaction Fee: در این فیلد، باید کارمزد انتقال را انتخاب نمایید. اگر عجله ندارید آن را روی “Regular” قرار دهید و اگر عجله دارید، می توانید گزینه “Priority” را انتخاب کنید. در این صورت با پرداخت کارمزد بیشتر، درخواست شما سریع تر انجام می پذیرد.

در نهایت با کلیک بر روی دکمه “CONTINUE” به صفحه تایید می روید که کیف پول شما، کیف پول مقصد و مبلغ را نشان می دهد و در صورت صحت اطلاعات، با کلیک بر روی دکمه “Send” ارسال انجام خواهد پذیرفت.

نکته: کارمزد تراکنش ها در شبکه بیتکوین نسبت به سایر سیستم های مالی مانند پرفکت مانی، وب مانی و… بسیار پایین است. همچنین انتقال بیت کوین به حساب سایرین، معمولا در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می پذیرد. اما در صورتی که شبکه بیت‌کوین شلوغ باشد ممکن تا ساعت‌ها نیز به طول انجامد. هرچند این امر نادر است.

آموزش دریافت بیت کوین در بلاک چین

احتمالا پس از افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین ، نیاز دارید مقداری بیت کوین، اتریوم و یا بیت کوین کش خریداری و دریافت نمایید.

بدین منظور باید شماره کیف پول بیت کوین یا اتریوم و یا بیت کوین کش خود را به صرافی، سایت و یا شخصی که می خواهد برای شما ارز بفرستد، بدهید.

بنابراین ابتدا در داشبورد بر روی گزینه “Request” کلیک نمایید.
سپس فرمی مانند تصویر زیر برای شما باز خواهد شد.

در فیلد “Currency” کیف پول خود را انتخاب کنید. (به عنوان مثال در تصویر فوق، کیف پول بیت کوین انتخاب شده است. بنابراین شماره حسابی که دریافت خواهید کرد، شماره کیف پول بیت کوین است.) حال در کادر “Copy & Share Address” می توانید شماره کیف پول خود را مشاهده کنید. این شماره را COPY کنید و در اختیار سایت یا شخصی قرار دهید که می خواهد برای شما ارز انتقال دهد.

نکته: با کلیک روی عبارت “View QR Code” می توانید تصویر QR code مخصوص کیف پول خود را دریافت نمایید و در سایت و وبلاگ خود قرار دهید تا افراد بتوانند با اسکن کردن آن به شما بیت کوین بفرستند.

در صورتی که می خواهید یک لینک برای درخواست بیت کوین داشته باشید و آن لینک را در اختیار افراد قرار دهید تا راحت و سریع بتوانند برای شما بیت کوین را به مقدار مشخص شده بفرستند، در فیلد “Enter Amount” مقدار بیت کوین یا معادل دلاری آن را وارد کنید و پس از وارد کردن توضیح در کادر “Description” بر روی دکمه “NEXT” کلیک فرمایید.

به این ترتیب یک لینک ساخته خواهد شد که هر زمان این لینک را به شخصی بفرستید، صفحه ی پرداخت، به شخص مورد نظر نشان داده می شود و فرد با تکمیل درخواست، می تواند به آسانی مبلغ قید شده را برای شما ارسال نماید.

سوال: در چه مواقعی از آدرس کیف پول استفاده کنیم و چه زمانی لینک پرداخت بسازیم؟

پاسخ: در مواقعی که در سایتی کسب درآمد می کنید و سایت به بیت کوین پرداخت دارد باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را بدهید. اما در صورتی که قصد دارید مبلغ معین و خاصی بیت کوین را از شخصی بگیرید، بهتر است لینک پرداخت را مطابق توضیحات فوق بسازید و به شخص بفرستید.


نحوه وارد شدن به حساب کاربری در بلاک چین


پس از افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین ، به صورت اتوماتیک وارد پنل کاربری خود می شوید. اما در دفعات بعد برای ورود به پنل کاربری، ابتدا باید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.



سپس در صفحه ای که برای شما باز می شود، والت آیدی و رمز عبور خود را وارد نمایید و در انتها نرم افزار Google Authenticator را اجرا و کد شش رقمی نمایش داده شده توسط نرم افزار را در قسمت مربوطه بنویسید. به این ترتیب وارد داشبورد حساب کاربری خود خواهید شد.


تذکر: گاهی اوقات بعد از وارد نمودن والت آیدی و رمز عبور، از شما خواسته می شود به ایمیل خود مراجعه کنید و فعالیت خود را تایید نمایید. در این مواقع باید به ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی ایمیل ارسالی، کلیک نمایید و فعالیت خود را تایید فرمایید. 



برای ورود به سایت کلیک نمایید

ربات تلگرامی آموزش و راهنمای جامع سایت وان ایکس بت 

کانال آموزش پیش بینی ورزشی به همراه فرم های رایگان روزانه


گروه تلگرامی همفکری و پیش بینی فوتبال


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS